×
Ati selectat 0 produse
Total reducere
0 lei
Total de plată
0 lei
Ati selectat 4 produse
*
*
*
*
*
*
*

Vă mulţumim, comanda a fost efectuată!


Puteti verifica in orice moment starea comenzii

V-am trimis pe email confirmarea comenzii. Este posibil ca email-ul nostru sa intre la SPAM.

Vedeţi în 20 de secunde cum vă poate ajuta HemoStop
×
Nume si prenume
Email
[Inchide fereastra]

Exercițiile Kegel consolidează mușchii pelvieni | Află cum

Exercitiile Kegel trateaza hemoroizii

În anul 1948, doctorul Arnold Kegel, a publicat un material în care descria un tip de exerciții fizice terapeutice care astăzi îi poartă numele. Ele constau in contractarea și relaxarea mușchilor care formează planșeul pelvian.

Aceste exerciții sunt realizate, în special, pentru a reduce incontinența urinară, ejacularea prematură, pentru a crește intensitatea erecției și a orgasmului atât la femei cât și la bărbați. Prin întărirea mușchilor din această zonă și îmbunătățirea circulației sanguine, aceste exerciții previn apariția hemoroizilor, fiind deosebit de utile persoanelor sedentare sau care stau mult pe scaun.

Exercițiile Kegel, efectuate în mod regulat, consolidează mușchii pelvieni. Este nevoie de ceva efort și timp pentru a învăța realizarea acestora în mod corespunzător, dar merită tot efortul.

Etapele realizării exercițiilor Kegel la femei:

  1. Încercați să opriți fluxul în timpul urinării. Aceasta se face pentru a identifica mușchii pe care îi vom contracta. Totuși, nu faceți asta în mod regulat, ci doar la început. Realizarea exercițiilor Kegel în timpul urinării poate provoca efectul opus și anume slăbirea mușchiului.
  2. Plasați degetul în vagin și strângeți mușchiul pubo-coccigian. Trebuie să simțiți cum contracția mușchiului ridică planșeul pelvian, iar, apoi, la relaxare, cum acesta coboară. Apoi, după ce identificăm mușchiul care trebuie lucrat, nu mai este necesară folosirea degetului. Pur și simplu contractăm și relaxăm. Căte 2-3 secunde.
  3. Faceți acest exercițiu simplu zilnic, de 100-200 de ori.
  4. Exercițiile se pot face în poziția culcat sau stând pe scaun. Doar asigurați-vă că fesele și mușchii abdominali sunt relaxați.
  5. Concentrați-vă doar asupra mușchilor planșeului pelvian și străduiți-vă să nu contractați și alți mușchi din zonă. Respirați normal în timpul exercițiului.
  6. Pentru a realiza un Kegel rapid, contractați mușchii planșeului pelvian și relaxați de 10 ori la rând. Ar trebui să dureze 10 secunde.
  7. Pentru a realize un kegel lin, contractați mușchii pelvieni pentru 5 secunde apoi relaxați. Faceți acest exercițiu de 10 ori. Durează 50 de secunde.

Pentru a scrie articole de calitate trebuie să lucrăm cu oameni specializati pe domeniile pe care activează. Autorii articolelor au nevoie de training-uri și de acces la documentatie de calitate. Din acest motiv, articolele de pe situl hemostop.ro sunt disponibile doar pentru clienții noștri.

Orice comandă livrată vă dă dreptul la acces gratuit timp de 1 an la zona de articole.

În cazul în care sunteți deja un client HemoStop vă rugăm să introduceți mai jos codul comenzii pentru a avea access la zona de articole.

Atenție: doar comenzile deja livrate vor fi luate în considerare. Din momentul în care s-a realizat livrarea, sistemul informatic are nevoie de aproximativ 5 ore pentru a debloca accesul la zona de articole.

Codul comenzii:


Dacă nu ați primit codul comenzii pe email vă rugăm să ne contactați.

Vă mulțumim!

Vă recomandăm să consultați Schemele de tratament
Preluarea pentru republicarea completă sau parțială a acestui articol se poate face doar cu acordul scris al societății Bioelite Vert S.R.L.

Comentarii

    Momentan nu sunt comentarii!
Adaugă comentariu
Folosiți această rubrică doar pentru comentarii legate de acest subiect. Dacă doriți sa ne contactați pentru alt motiv, click aici.

Sex